Za poslední dobu...

14.03.2012 19:05

se událo mnoho. Změnila jsem tatínka budoucích mimin - místo Bruna jsem vybrala mého Inkyho. Protože se mi před tím morčáci prali a nechtěli být u sebe, tak jsem to pomalu vzdala. Ale moc jsem si přála, abych měla vrh z "vlastních zdrojů". A tak jsem je zkoušela po dnech skamarádit. Poprvé na sebe byli zlí, ale nakonec se snesli a teď společně spí, baští, skotačí...

Zatím se u Valči neobjevila říje, a tak vyčkávám. Snad to bude brzo...pěkně Inkyho provokuje. Také se možná vydáme s Inkym do Prahy, podívat se na výstavu v Letňanech - Forpets...snad to výjde. A abych nezapomněla! Vyzkoušela jsem novou zeleninu - fenykl. Mým morčíkům velice chutná a můžu ho jen doporučit. Myslela jsem si, že jim chutnat nebude, protože má takovou "hašlerkovou" vůni. No ale chutnal! :-)